nike-sampras

Ďakujeme + prehľad 2016

Nový rok je tu

Dúfame, že koniec roka ste zavŕšili tak, ako sa patrí. My práve kypíme nadšením (© Martin Kozár :-) Dôvod? V roku 2016 ste náš newsletter otvorili a klikli v ňom na nejaký odkaz trikrát častejšie, ako je celosvetový priemer v našom odbore. Ďakujeme Vám! Sme šťastní, že nás odoberáte. Ľúbime Vás!

Čo Vás zaujalo v roku 2016?

Najviac z vás kliklo na správu o zmenách log svetových značiek. Home Credit zmenil logo, v starom logu bola chladnička. V novom je smajlík, ktorý vyzerá ako pisoár. Donaldovi Trumpovi sa smiali, že jeho logo zase vyzerá ako penis. Zaujalo Vás i nové logo MasterCard, Subway, Mozilly alebo podľa nás nepodarený rebranding Uberu.

Zima

V zime Vás upútalo opúšťanie Facebooku mladými ľuďmi. Sú na ňom všetci, ale mladí ľudia trávia čas inde a majú na to veľmi dobré dôvody. Quartz >>

Jar

Na jar bola najčítanejšia výročná správa o stave internetu od Mary Meeker. Je to najdôležitejší a najrešpektovanejší report branže. Oplatí sa prečítať si celú prezentáciu. KPCB >>

Čo je tajomstvom výborných reklám? Neočakávaný vizuál (+ príklady). Digiday >>

Keď chcete naozaj zaujať, robte veci inak. Ako módna značka Blue Illusion alebo Citroen, ktorí v kampani použili 94-ročnú módnu ikonu. Adweek >>

Leto

Cez leto ste si najviac pozerali najkreatívnejšie mediaplány podľa Adweek >>

Jeseň

Na jeseň dominoval predaj exkluzívneho piva. Ako by ste ho predali? Vytvorili by ste k nemu exkluzívny snack – najdrahšie zemiakové chipsy na svete, čo by Vám vygenerovalo kopec publicity zadarmo. Microsite >>

Aké reklamy Vás najviac zaujali?

Kozmonaut na dôchodku + hudba Davida Bowieho + Audi = zimomriavky.

Pokým zvyšok sveta iba sníva a rozpráva o svojej budúcnosti, „lenivá mládež” ju tvorí.

Like a Girl je úžasná platforma. Always takto môže pokračovať roky a stále to bude dobré. „Empowering“ cieľovej skupiny funguje.

Mercedes nám pripomína, ako sme vnímali svet, keď sme boli deťmi.

Režisér Spike Jonze je blázon, ktorý robí bláznivé reklamy. Aj na parfum.

Ako by vyzeral svet bez vzdelania?

Spot Dove o ženskej kráse. S mužmi.

Vtipný Volkswagen s votrelcom z vesmíru.

Vtipný SodaStream s odkazmi na Game of Thrones.

A najklikanejšia WTF reklama: Pizza, ktorá Vám skriví tvár.

Site Footer

Sliding Sidebar