Opúšťanie Facebooku, Snapchat, Photoshop fail

Mladí ľudia opúšťajú Facebook

Z analýzy 3 000 komentárov vyplynulo, aký je rozdiel medzi mladšou a staršou generáciou. Mladší ľudia sa vyznačujú egocentrickosťou, hovorením o sebe a starší, naopak, prajnosťou a vyjadrovaním obdivu.

Najdôležitejším rozdielom bolo to, ako mladšia generácia vníma Facebook. Mladým ľuďom slúži Facebook na starostlivé budovanie svojej osobnej značky, ktorá sa za každú cenu snaží tváriť ako realita. Starší ľudia to tak nevnímajú a svojím jedným „pyšným“ komentárom pod fotkou svojho dieťaťa dokážu zničiť celú jeho realitu. Aj to je dôvod, prečo mladí ľudia utekajú pred rodičmi preč z Facebooku a hľadajú iné spôsoby (Instagram, Snapchat), ako sa prezentovať. M-Journal >>

Na Facebooku sú všetci, ale mladí ľudia trávia čas inde a majú na to ďalšie veľmi dobré dôvody. Ďalší pohľad >>

Snapchat v hľadáčiku svetovej pozornosti

Čo rieši svet, to riešime i my, a tak si Snapchat opäť prerazil cestu do nášho newslettera.

Na Snapchat príde nakupovanie. Recode >>

DJ Khaled je jeden z najpopulárnejších snapchatterov. Youtube >>

Ako používajú Snapchat ľudia okolo 40 rokov. Digiday >>

Ďalšie správy

Inovácia: Nová verzia spravodajskej appky Quartz vyzerá ako chat. Wired >>

Dôležité: Mobilný operátor Three vo Veľkej Británii a Taliansku bude blokovať mobilnú reklamu. TheGuardian >>

Odporúčame: Promoakcie paradoxne často znižujú zisk. Dáta z českého trhu od firmy Logio. Slideshare >>

9 marketingových štatistík z minulého týždňa, ktoré vám otvoria oči. Adweek >>

Gary Vaynerchuk hovorí, že sa máme sústrediť na mobily, sociálne siete na mobiloch a video. Gary Vaynerchuk >>

Ešte raz k Super Bowlu: Tipy a príklady, ako urobiť fungujúcu reklamu. Unruly >>

Facebookové Instant Articles budú od apríla dostupné pre všetky médiá. Facebook >>

Ako používať Facebook Messengera na biznis. Socialmediaexaminer >>

Zhrnutie zmien Twitteru. Buffer >>

Preteky dronov sú tu a môžu byť veľké. JWTIntelligence >>

Apple bojuje s FBI, nechce vytvoriť backdoor v iPhone. SME >>

Slovak Telekom spustil novú značku mobilného operátora – Juro. Stratégie >>

Všetci bláznia s virtuálnou realitou

Samsung skáče. Youtube >>

Sports Illustrated ukazuje modelky v plavkách. Fastcompany >>

Zopár reklám na záver

Burger King pridáva do svojho menu novinku. Grilované párky v rožku – Grilled Dogs. A hádajte, kto školí zamestnancov. Ten najpovolanejší! Snoop Dogg. Youtube >>

Retušéri sú zmätení, keď sú hladní. Snickers premenil najväčší photoshop fail na reklamnú kampaň. Adweek >>

Beh môže zmeniť váš život. Dokonca aj keď nie ste nažive. Youtube >>

General Electric vás naučí, že chytať blesky do nádoby nie je nemožné. Youtube >>

Ak sa vám nikdy nechcelo zasunúť stoličku k stolu, odteraz vám svitá na lepšie časy. Nissan predstavil samozasúvacie stoličky. Youtube >>

Nová reklama od Chevroletu, ktorú režíroval režisér Spider-Mana Sam Raimi, vyzerá ako trailer k hororovému filmu o duchoch. Youtube >>

Nový beztiažový klip skupiny OK Go predstavuje sponzorovaný content ruskej spoločnosti S7 Airlines. Youtube >>

Ktorá reklama sa vám páčila najviac?

Ján Iľko
Martin Kozár
Mayer/McCann Erickson

Niekto vám preposlal tento newsletter a ešte nie ste odberateľom? Zaregistrujte sa teraz >>

Site Footer

Sliding Sidebar