Newsletter 23. 4. 2015

Star Wars dobyli internet

Nový teaser za prvých 24 hodín videli ľudia viac ako 88 miliónov-krát, čo je pri filmových traileroch nový rekord. A značky sa snažia zviezť. Internetom prebehlo lietadlo japonskej spoločnosti All Nippon Airways vo farbách droida R2-D2. Ako by ste mohli využiť fenomén Star Wars pre svoju značku?
Čítajte viac >>

Google penalizuje stránky, ktoré nie sú „mobile friendly“

Médiá túto zmenu nazvali „Mobilegeddon“. Ak je vyhľadávač Google dôležitý pre váš obrat, otestujte si svoj web >>
A pozrite sa, ako na zmenu reagovať, viac >>

Zvieratá zástupcami značiek

Mačičky a psíky sú na internete top. Značky ich začínajú viac používať aj ako svojich zástupcov. Mačka Karla Lagerfelda Choupette má vyše 50 tisíc fanúšikov na Instagrame a je inšpiráciou pre nové kolekcie. Kanadská hotelová sieť Fairmont Hotels v komunikácii ukazuje labradorov, ktorí bývajú v ich hoteloch. Ak chcete vyskúšať využiť zviera, pamätajte, že jeho úloha má byť len podporná. Hlavným hrdinom príbehu má byť vaša značka.

Hillary Clinton spustila kampaň

Hillary oznámila svoju kandidatúru inovatívne na YouTube >>
Všetci sme riešili jej logo od slávneho grafického štúdia Pentagram a väčšina sa zhodla, že je hrozné. Ak vás zaujíma politický marketing, Laura Ries sa pozrela na kandidátov z pohľadu brandingu.
Čítajte viac >>

Krátke správy

Dôležité: Aktuálne zmeny algoritmu Facebooku oslabia virálny obsah a zvýšia vplyv priateľov. Viac >>

Spísali sme 6 dôvodov, prečo sú Apple Watch fakt veľká vec. Viac >>

Video streamované z mobilu je top téma. Určite ho vyskúšajte. Porovnanie aplikácií Meerkat a Periscope. Viac >>

Sú komunitné médiá budúcnosťou sociálnych médií a prečo sociálne média nefungujú. Viac >>

Dobrý nápad občas vypáli zle. K dymiacim billboardom Tatry banky ľudia volali hasičov. Teraz má Tesco zastávku s čerstvým ovocím…., ktoré im však zhnilo. Viac >>

Podiel aktívnych používateľov Facebooku medziročne klesol (pozor, nejde o tvrdé dáta, ale o niečom to hovorí). Viac >>

Tip na zvýšenie organického zásahu – využite svojich zamesntnacov. Plus ďalších 10 tipov z konferencie Social Media Marketing World. Viac >>

Zaujímavý názor: Každý veľký príbeh potrebuje nepriateľa. Doprajte svojej značke vlastného. Viac >>

Všetky české reklamy k aktuálnym MS v hokeji zbierajú Marketing Sales Media. Viac >>

Niekoľko reklám na záver

Hyundai a odkaz, ktorý je vidieť z vesmíru. Viac >>

Chevrolet má video reklamu v papierovom časopise. Viac >>

Nike spúšťa veľkú kampaň zameranú na ženy. A dosť atypicky pre značku je kampaň vtipná. Viac >>

Ešte nemáte billboard, ktorý čapuje nápoje? Coca-Cola ho mala a teraz aj Carlsberg. Viac >>

Švédsky UNICEF má kampaň so smrtkou. Spieva o cholere a ďalších chorobách na melódiu z muzikálu. Video >>

Pornostránka a pornohviezda v kampani proti rakovine semenníkov. Pornhub začína šikovne prenikať aj do mainstreamových médií. Video >>

Jägermeister robí Facebook dobre. Vtipné lacné veľmi funkčné video. Príspevok na FB >>

WTF týždňa: Ako urobiť výraznú reklamu na softvér? Ukážte tancujúceho Vikinga, cucanie mužskej bradavky a pridajte trochu dubstepu! Video >>

Richard Mareček
Mayer/McCann Erickson

P. S. Dnes v noci spomedzi odberateľov newslettra vyžrebujeme výhercu novej knihy Setha Godina
Výsledky oznámime na facebookovej stránke Mayera a v ďalšom vydaní newslettra.

Site Footer

Sliding Sidebar