wersm-youtube-icons-red-657x360

Youtube ako nová sociálna sieť a populárnejšie Instagram Stories

Youtube sa chce stať sociálnou sieťou

Youtube už nebaví, že jeho užívatelia rýchlo prichádzajú zhliadnuť nejaké videá a potom ešte rýchlejšie odchádzajú na konkurenčné sociálne siete. Youtube má však po neúspešnej integrácií s Google+ nový plán, a ten sa volá Backstage – nová časová os. Už onedlho na nej budete môcť zdielať fotky, ankety, linky, textové posty a videá. Youtube sa postupne zmení na pravú sociálnu sieť. Venturebeat >>

Značky začínajú využívať Instagram Stories

Instagram pred nedávnom predstavil službu kopírujúcu Snapchat, ktorá dovoľuje užívateľom zdieľať fotky a videá, ktoré po 24 hodinách zmiznú. A či sa vám to páči alebo nie, značky ju začínajú využívať častejšie. Napríklad Starbucks, Taco Bell, ale i Mercedes-Benz. Je to čiastočne preto, že Instagram je väčší ako Snapchat, dosahujete na ňom väčší reach a je ďaleko ústretovejší k značkám.

Pre porovnanie, napríklad značka Nike generovala na Instagrame do 24 hodín 800 000 videní svojho videa. Naproti tomu na Snapchate generovalo ich najlepšie video 66 000 videní. Tieto čísla sú ohromujúce.

Rovnako je jednoduchšie i cielenie. Napríklad, na Instagrame môžu alkoholové značky obmedziť svoj obsah pre ľudí do 21 rokov, avšak na Snapchate je táto funkcia spoplatnená.

Ďalšou výhodou Instagramu je to, že má 300 miliónov denných používateľov a Snapchat má iba 150 miliónov. Instagram je teda vážny konkurent Snapchatu.

Ďalšie správy

Instagram vám konečne dovolí, aby ste si mohli približovať fotky. A takto to bude vyzerať. TheNextWeb >>

Facebook opäť odpovedá Snapchatu. Spúšťa aplikáciu Lifestage, ktorú môžu používať výhradne mladiství do 21 rokov. TheNextWeb >>

Facebook Messenger predstavil Instant Video, pomocou ktorého budete môcť okamžite spustiť video v chate. Venturebeat >>

Pred 4 rokmi zaplatil Facebook 22 miliárd dolárov za užívateľské dáta aplikácie WhatsApp. Teraz ich dostal. Recode >>

Mozilla vyberá nové logo, má 7 kandidátov a necháva to na vás. Designportal >>

I Subway zmenil logo. Adage >>

Umelá inteligencia IBM – Watson vytvoril prvý trailer na hororový film. Polygon >>

Niekoľko reklám na záver

Asi najlepšia reklama na parfum.

Používate mobil pri šoférovaní? Tak práve vy by ste si mali pozrieť toto emotívne video.

Nemusíte to robiť pre slávu, ani pre pozornosť a ani aby ste sa niekomu zapáčili. Proste to iba robte.

Najepickejšia demonštrácia produktu v roku 2016. Ultra silná páska. 

Neuveriteľná emócia a skvele natočená reklama na Powerade.

I ten najväčší kretén na svete môže zachrániť životy.

Toto video si pozrite na svojom smartfóne. Jeho účelom je zažiť zmätok a strach, ktorému čelia utečenci. FB >> 

 

 

Site Footer

Sliding Sidebar