Newsletter 18. 6. 2015

Najúspešnejšie kampane na Facebooku v roku 2014

Súhrn 12 najlepších facebookových marketingových kampaní za posledný rok. Zaujímate sa, čo na sociálnych  médiách skutočne funguje? Dajte sa inšpirovať kampaňami ako Like A Girl, #KISSaLOT—The World Under the Mistletoe, Ice Bucket Challenge a ďalšími.

Finálny prehľad 12 najúspešnejších facebookových kampaní nájdete tu.
Prajeme príjemný zážitok plný inšpirácií.

Mobilná verzia webovej stránky už nie je len výhodou. Stáva sa podmienkou.

Ako ovplyvnila úprava Google Algoritmu (Mobilegeddon) výsledky návštevnosti webových stránok, ktoré nie sú optimalizované pre mobilné zariadenia? Hubspot vypracoval analýzu na vzorke svojich 15 000 zákazníkov. Jej výsledky potvrdzujú opodstatnenosť responzívnych verzií webových stránok. Čím dlhšie budú značky váhať a odkladať prípravu užívateľsky prívetivých mobilných verzií webu, tým náročnejšie bude pre ne získať stratené pozície pri ich organickom vyhľadávaní.

Viac o poklese organickej návštevnosti neresponzívnych webových stránok sa dočítate v sumáre Hubspot analýzy.

Facebook a Google umožňujú dlho očakávané cielenie reklám na slovenské kraje a mestá.

Facebook a Google v poslednom čase potešili azda všetkých online marketérov na Slovensku. Ako? Spustili dlhoočákavané funkcie, ktoré umožňujú cieliť na konkrétne kraje, ale aj mestá. Už nemusíte na Google používať mesto ako kľúčové slovo, na ktoré cielite a taktiež je už koniec s manuálnym nahadzovaním PSČ na Facebooku. Tak čo, patríte aj vy medzi tých, ktorí využívajú tieto nové funkcie naplno? Ak áno, o tom, ako ich správne nastaviť, sa dozviete v tomto článku.

Krátke správy

Kolekcia vreckových kníh, ktoré zároveň slúžia ako cestovný lístok. Video>>

Nescafé, instatné spojenie. Video>>

Nová reklama od Google, budovanie Proud Community s Google My Business. Video>>

Pizza Hut s krabicou na pizzu, ktorá zároveň slúži ako projektor na premietanie filmov. Video>>

„Han“, cesta k humanizácii robotov. Video>>

Humanoidný robot začína pracovať v obchodnom dome v centre Tokia. Video>>

Bjork a jej 360° YouTube video. (Pozrite cez Google Chrome) Video>>

Apple street view. Viac>>

Instagram spúšťa nové reklamné formáty. Viac>>

Ján Iľko
Mayer/McCann Erickson

Site Footer

Sliding Sidebar