Tesla zadarmo, mobilný operátor Apple, dávajte ľuďom hodnotu + súťaž

Tesla spúšťa program referral

Elon Musk má skúsenosti s referralmi z čias PayPal. Teraz ide podobný model vyskúšať v Tesle. Ak súčasný majiteľ Tesly S odporučí nového zákazníka, dostane kupón na zľavu na produkty a služby Tesly v hodnote 1 000 $. Nový zákazník získa zľavu 1 000 $ na svoje auto.

Odmeny sa stupňujú až po nový Model X SUV. Dostane ho prvá osoba, ktorá dosiahne 10 úspešných odporúčaní v Amerike, Európe alebo Ázii. Sme zvedaví a budeme sledovať výsledky.

Článok TechCrunch >>

Stane sa Apple mobilným operátorom?

Apple údajne komunikuje s mobilnými operátormi o spustení virtuálneho mobilného operátora. V USA vraj skúša služby, v Európe rokuje s operátormi. Služba by mala fungovať vrátane roamingu.

T. z., zákazník by platil Applu za hlasové a dátové služby a nemuselo by ho zaujímať, v ktorej sieti sa práve nachádza. Operátori by sa tak stali len dodávateľmi infraštruktúry. Službu by Apple mohol spustiť najskôr o 5 rokov, píše Business Insider >>

Dávajte ľuďom hodnotu

Ľudia riešia svoje vlastné problémy, zaujíma ich rodina, práca, priatelia a pod. Značky sú im ľahostajné. Avšak aby reklama fungovala, musí ľudí zaujať a musia si ju zapamätať (aspoň sčasti).

Problém súčasnosti je, že klasický spôsob, keď reklama narušovala médium, prestáva fungovať. Ak chcete, aby vaša reklama predávala, potrebujete ľuďom dávať hodnotu. Prečo je tomu tak a čo robiť, si prečítajte v mojom blog poste >>

Krátke správy

Trendwatching prináša 15 inovácií tohto roka. Hotel ponúkajúci módne oblečenie, lístky na autobus, s ktorými sa dajú umyť ruky, obchod s módou fungujúci cez SMS, pivo pre ženy, snacky fungujúce ako letenky a iné >>

Odporúčame: Naháňanie počtu fanúšikov, najväčší zásah, najvyšší engagement a fókus len na predaj sú najčastejšie chyby značiek na Facebooku. Namiesto toho investujte do webu a hodnotného contentu, píše marketér John Loomer >>

Vizuálny preklad Google Translate na mobile už pozná slovenčinu aj češtinu. Objektív mobilu namierite na text a prekladač ho preloží. Techbox >>

Facebookové trendy tohto roku: video, posielanie peňazí, rast platenej reklamy, mobily a i. Infografika Pagemodo >>

Unruly radí, ako zabezpečiť, aby televízne reklamy fungovali v online. Viac >>

Príležitosť pre startupy: posudzovanie bonity klientov finančných inštitúcií na základe dát zo sociálnych médií. Trend >>
Do tohto biznisu sa tlačí už aj Facebook. VentureBeat >>

Gas Familia má bilbord s reklamou na vodku umiestnený pred Centrom pre liečbu drogových závislostí a ďalšie pred školami. Denník N >>
Stratégie píšu, že nevhodne umiestnené bilbordy klient nechá stiahnuť >>

„Kdyby lidi byli sekvoje, dožil by se dnes E. Hemingway 116 let. A kdyby se 7 let po získání Nobelovy ceny za literaturu (1954) nezastřelil.“ České ministerstvo kultúry vtipne tweetuje. Marketing & Media >>

Niekoľko reklám na záver

Volkswagen vyvracia mýty o dieslových motoroch s rozkošnými babkami. Celá séria stojí za pozretie. Video >>

Nový spot Carlsberg pokračuje v téme vylepšovania reality. Video >>
(Holičstvo bolo lepšie!)

Angry Birds 2 a vybuchujúce prasatá. Video >>

Money Super Market má nový spot s epickým stavbárom. Video >>

Nike, basketbal a animované postavičky. Video >>

Pri príležitosti narodenín thajskej kráľovnej, ktorú titulujú aj Prvá matka, pripravilo Tesco emotívny spot. Pretože thajské reklamy musia mať veľké emócie. Video >>

Spomínate si na lietajúci skateboard od Lexusu? Už je tu, video >>

Po Land Roveri má aj Old Spice klikaciu adventúru na Instagrame >>

POZOR, SÚŤAŽ!

V USA na jeseň štartuje TV relácia, ktorá posunie hranice reality shows. „Exorcism: Live!“ splní, čo sľubuje názov a diváci uvidia exorcizmus naživo, píše The Hollywood Reporter >>

Pri tejto príležitosti mi napadli otázky: Do relácie asi potrebujú nejakého ducha alebo démona. Budú robiť casting alebo ho pozvú? Môže z toho byť sponzoringová príležitosť pre nejakú značku? 🙂

Zastavme sa pri sponzoringu. Napíšte nám, ktorej značke by ste odporúčali sponzorovať túto reláciu a prečo. Naša pekelná komisia vyberie najvtipnejšiu odpoveď. A naši diabolskí art directori a produkční výhercovi vytvoria špeciálne limitované tričko s démonickým motívom!

Nech dobrí duchovia stoja pri vás!

Richard Mareček
Mayer/McCann Erickson

Site Footer

Sliding Sidebar